Profesjonalna Ochrona Twojego Auta!
Rdza to jeden z największych wrogów Twojego samochodu. Współczesne auta, z powodu ograniczeń fabrycznych, są coraz mniej odporne na korozję. Brak grubopowłokowych ochron antykorozyjnych oraz stosowanie osłon z tworzyw sztucznych zamiast tradycyjnych mastyk sprawia, że błoto i sól drogowa niszczą blachy podwozia, tworząc ogniwa elektrolityczne prowadzące do rdzy. Rozwiązanie? Profesjonalna antykorozja w Wyszyński Auto Centrum!
Proces zabezpieczenia antykorozyjnego to 4 kluczowe etapy, które zapewniają długotrwałą ochronę Twojego auta:
Używamy sprawdzonych środków Valvoline, takich jak Tectyl 506EH i Tectyl 122A, które:
Antykorozja jest szczególnie ważna:
Pamiętaj: Nawet auta z korozją perforacyjną można zabezpieczyć, ale konieczna jest wcześniejsza naprawa blacharsko-lakiernicza.
Chroń swoje auto już dziś! Nasz warsztat mieści się w dogodnej lokalizacji:
01-242 Warszawa, Al. Prymasa Tysiąclecia 81A/6.
Skontaktuj się z nami:
Telefon: +48 660 417 962
Email: bok@wyszynski.net.pl
Zadbaj o swoje auto – bez rdzy, na dłużej!
Wykorzystuję pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w mojej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniam partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Przechowywanie danych dotyczących reklam. Określa, czy i w jaki sposób pliki cookie związane z reklamami mogą być zapisywane na urządzeniu użytkownika. Jeśli użytkownik nie wyrazi zgody na reklamy, Google Consent Mode ograniczy przechowywanie plików cookie reklamowych i nie będzie personalizować reklam ani mierzyć skuteczności reklam.
Zarządzanie danymi użytkownika wykorzystywanymi w reklamach. Gdy zgoda jest odmówiona, dane identyfikacyjne użytkownika, takie jak User ID lub inne dane śledzenia na poziomie użytkownika, nie są przesyłane do Google Ads ani innych usług reklamowych.
Zgoda na personalizację reklam. Pole to wpływa na to, czy Google może dostosowywać reklamy na podstawie zachowań użytkownika, historii przeglądania i innych danych.
Przechowywanie danych związanych z analityką internetową. To pole kontroluje, czy dane analityczne mogą być przechowywane, np. w plikach cookie Google Analytics. Gdy użytkownik nie wyrazi zgody, dane analityczne będą zbierane w trybie ograniczonym (np. bez identyfikatorów śledzących).